Kontaktoval jsem paní, která prodávala více než dva roky bývalý mlýn přes konkurenční realitní společnost. Dohodli jsme se na spolupráci a po zpracování nabídky jsme spustili inzerci. Zájemci se jen hrnuli. Prohlídka jedna za druhou. Většina zájemců neměla problém s kupní cenou, ale s rozsahem investice do rekonstrukce. Se zakázkou jsem neustále pracoval a přiváděl zájemce i z prohlídek jiných nemovitostí. Úsilí a spousta práce se vyplatili. I této nemovitosti jsem našel nového majitele.
Jednoho dne mě oslovil starší pán, že chce prodat chalupu v krásném prostředí Českého ráje. Domluvili jsme se, že se potkáme na chalupě, kde probereme všechny náležitosti obchodu. Úkol z našeho setkání zněl jasně. Prodat rychle za dohodnutou cenu. Dům jsem dal do nabídky a hned druhý den jsem měl na prohlídce tři zájemce. Ještě týž den jsem měl podepsanou rezervační smlouvu na plnou cenu. Volal jsem majiteli skvělou zprávu a ten mi s dojetím děkoval.